V e s t e r g a d e 4 6 - I h j e r t e t a f Å r h u s
Om os
Du er i de bedste hænder - vi har skabt et frirum
Hos os betyder den gode frisørbehandling, at du kan slappe af, mens du lader dig forkæle og lader op. Vi ønsker, at du går herfra med ny energi, et smil på læben og selvfølgelig lækkert hår. Vi skaber et frirum, hvor du kan få en pause fra den travle hverdag i en afslappet stemning.
Å b n i n g s t i d e r
Man
10:00-17:30
Tir
10:00-20:00
Ons
9:00-19:00
Tor
10:00-19:00
Fre
9:00-19:00
Lør
8:00-15:00
Søn
Efter aftale
